Standardy na akcích pro externí pracovníky
1. Příchody a odchody
Zaměstnanec se hlásí u manažera akce bezprostředně po svém příchodu.
Zaměstnanec přichází na pracoviště v předem dohodnutý čas tak, aby v požadovanou dobu příchodu byl již ustrojen a připraven k výkonu zaměstnání. V případě pozdního příchodu bude čas odečten nebo zaokrouhlen.
Zaměstnanec z pracoviště odchází po dohodě s manažerem po celkovém ukončení konané akce včetně úklidových prací nebo po předem domluveném přesném čase odchodu.Dohodnuté časy ukončení akce jsou pouze orientační, klient může akci časově upravit.
2. Vzhled a upravenost
Zaměstnanec chodí do práce čistý a upravený (má upravené nehty na rukou, je hladce oholen, má upravené vlasy, je bez piercingu na viditelných částech těla, dlouhé vlasy jsou vždy stažené do culíku).
Zaměstnanec se po příchodu na pracoviště převlékne do pracovního úboru.
- Přípravné práce – polo triko IN Catering, vlastní černé společenské kalhoty s dlouhými nohavicemi, vlastní černá společenská obuv.
- Realizace eventu – vlastní vyžehlená čistě bílá společenská košile se zapínáním ke krku (možnost upnuté kravaty) vlastní černé společenské kalhoty, vlastní černá společenská obuv – baleríny / společenské boty. V případě předchozí dohody černé šaty. IN CATERING zapůjčí zástěru.
Vzor společenských bot pro dámy:

3. Náplň práce
Důležité je znát: charakteristiku eventu, jeho začátek, program a konec akce.
Na úvod každého eventu bude zaměstnanec odpovědným managerem obeznámen potřebnými informacemi při společném nástupu – BORO
- pracovní zařazení v rámci akce
- charakter eventu, časový harmonogram, čas personální stravy, odchody na toaletu a cigaretu, zopakování základních pravidel
Každý zaměstnanec je povinen přidělenou práci vykonávat s nejlepším vědomím a svědomím.
4. Standardy chování
Zaměstnanec vždy jedná s klienty, hosty a kolegy s respektem, uznáním, přirozeným a zdvořilým způsobem.
Zaměstnanec s hosty navazuje oční kontakt s přirozeným úsměvem.
Zaměstnanec hostům nikdy neříká „ne“. V případě, že má host nestandardní požadavek, odkáže zaměstnanec klienta na odpovědného managera, který požadavek zabezpečí. Manager předá získané informace dalším zaměstnancům, je-li to žádoucí.
Při řešení stížností či připomínky od hostů zaměstnanec vždy neprodleně přivolá manažera, který nastalou situaci dořeší.
Zaměstnanci je zapovězeno pokřikování, vulgární mluva, stejně jako shlukování se do skupinek. V případě, že zaměstnanec čeká na začátek eventu již v prostoru, kde jsou přítomni hosté, činí tak otočen vždy čelem do prostoru, kde se hosté pohybují.
5. Svačinové a kuřácké přestávky
Kuřácká pauza je možná pouze po výslovném svolení managera. Na kuřáckou pauzu se odkládá pracovní zástěra. Po návratu z pauzy je nutné si umýt ruce a osvěžit dech.
Nikdy se nekouří mezi klienty. Na kouřící osobu obsluhy by host neměl nikdy vidět.
6. Občerstvení zaměstnance
Neperlivá voda.
Oběd / svačina zabezpečená IN CATERING. Na oběd či svačinu nevzniká zaměstnanci nárok a bude vydána pouze v případě, že event přesahuje 5 hodin trvání a časový harmonogram eventu umožní „pauzu na jídlo‘“
7. Provozní firemní pravidla
Při příchodu seznámí manažer veškerý personál s provozním řádem daného prostoru konané akce.
V případě neočekávaně vzniklého provozního problému kontaktuje zaměstnanec bez prodlení managera, který se ujme řešení.
Od zaměstnanců je požadována po celou dobu akce včetně příprav maximální slušnost a ochota.
Pracujeme jako tým a snažíme se vyhovět kolegům, stejně tak jako oni nám.
V případě rozbití inventáře nebo poničení jeho části škodu neprodleně hlásíme manažerovi akce. V případě, že bude prokázáno úmyslné zatajení, bude částka potřebná k jeho opravě nebo pořízení nového inventáře účtovaná zaměstnanci.
8. Provozní a firemní zákazy
Zákaz požívání nápojů z nabídky před akcí i v jejím průběhu. Konzumace alkoholu před i v průběhu eventu, i vlastního, je striktně zakázána. Personál má k dispozici vodu.
Zákaz konzumace pokrmů a nápojů před hosty. Konzumace je povolena pouze na managerem povoleném místě (zázemí) ve stanovenou dobu.
Zákaz konzumace pokrmů servírovaných hostům (studená i teplá kuchyně včetně zbytků jídla po akci). Konzumace je povolena pouze se svolením managera.
Zákaz viditelného nošení mobilních telefonů v průběhu akce. V ojedinělých případech je možno použít telefon v zázemí, po předchozí dohodě s managerem.
Zákaz kouření bez svolení managera.
V případě oficiálního ukončení eventu je přísně zakázáno dále podávat nápoje, popřípadě pokrmy, klientům, nerozhodne-li manager eventu jinak.
Zákaz vynášení jakéhokoliv materiálu (jídla, nápojů, inventáře) mimo stanovený prostor akce a jejího zázemí. Při porušení zákazu bude toto jednání chápáno jako krádež!
9. Odměny a jejich vyplácení
Odměny jsou vždy vypláceny po ukončení akce u manažera akce nebo u finančního ředitele na adrese Libocká 10/64, 162 00 Praha 6.
10. Porušení firemních pravidel je pokutováno
Sazebník pokut za nedodržení pravidel:
Nevyžehlená košile: 100 Kč
Nevhodné oblečení: 100 Kč
Nevhodné boty: 200 Kč
Telefon na place: 200 Kč
Odnos jídla z akce: 500 Kč
Pití alkoholu na pracovišti: okamžitý odchod z akce bez nároku na mzdu.